Børneforsikring

Med en børneforsikring kan du få en ulykkes-, sygdoms- og sundhedsforsikring i én forsikring. Ved alvorlig sygdom eller ulykke giver Børneforsikringen en økonomisk håndsrækning, der kan være med til at gøre hverdagen lettere i en svær tid. Tryg Barn Minimum er helt gratis i barnets første leveår.

Hvordan dækker Børneforsikringen?

Børneforsikringen dækker, hvis dit barn kommer ud for en ulykke og får varige følger heraf. Børneforsikringen fås i 3 forskellige størrelser:

Tryg Barn Minimum

• Varigt mén
  • Transportudgifter
  • Behandlingsudgifter
  • Tandskade
  • Begravelseshjælp

Du har mulighed for at tilvælge følgende dækninger:

• Strakserstatning ved knoglebrud o. lign.
  • Udvidet hjælp ved ulykkestilfælde
  • Tyggeskade
  • Sygdom - dækning ved anden alvorlig sygdom

Læs mere om Børneforsikringens dækninger i vores faktaark.

Gratis til alle børn under 1 år

Dit barn får Tryg Barn Minimum det første leveår - helt gratis.

Bestil tilbud

Du kan bestille et tilbud på Børneforsikring her på hjemmesiden, eller du kan kontakte os på telefon 39 46 00 80 – så hjælper vi gerne med at finde den rigtige Børneforsikring til dit barn.
Ønsker du at tegne forsikringen med det samme, skal du kontakte os på 39 46 00 80.

Mere information

Her finder du mere information om Børneforsikringen:

Fandt du det du søgte?

Hvis ikke, kan du måske finde svaret under FAQ  - hvor vi har samlet de spørgsmål, der oftest bliver stillet omkring Børneforsikringen og de øvrige privatforsikringer.

Har du fortsat den "gamle" Ulykkesforsikring?

Alle som har den "gamle" Ulykkesforsikring får i løbet af 2018 automatisk den nyeste Ulykkesforsikring.
Tryg Gruppeforsikring sender et brev til dig med information om ændringen. Ændringen sker pr. hovedforfald.

Indtil da, kan du se hvordan den "gamle" Ulykkesforsikring dækker her:

TandlægeTryghed har aftale med Tryg om salg af Privatforsikringer til medlemmerne af Tandlægeforeningen. For denne aktivitet modtager TandlægeTryghed administrationsbidrag fra Tryg.
Medarbejderne hos TandlægeTryghed modtager en fast løn og er således ikke provisionslønnet.