Netbanktyveriforsikring i Tryg

Bruger din virksomhed netbank – er der en risiko for, at en eller flere konti bliver tømt. Hvis der sker indbrud i netbanken, skal din virksomhed som udgangspunkt selv dække tabet. Denne risiko kan du imødegå ved at tegne en Netbanktyveriforsikring i Tryg, der dækker virksomhedens tab, hvis der sker indbrud i netbanken.

Hvad omfatter Netbanktyveriforsikringen?

• Penge på virksomhedens bankkonti, herunder kassekredit
  • Trækningsret indenfor den aftalte grænse med banken
  • Renter

Hvad dækker forsikringen?

Forsikringssummen er på 5 mio. kr. og der er ingen selvrisiko.

Hvad koster forsikringen?

Den årlige præmie er 551 kr. (2019)

Hvordan tegner jeg forsikringen?

Du kan tegne forsikringen via vores online bestillingsformular.

Betingelser for Netbanktyveriforsikringen

Netbanktyveriforsikring + eProtect

Du har mulighed for at tegne Netbanktyveriforsikringen sammen med Trygs eProtect. Så er din virksomhed bl.a. også dækket ved virus, hacker- og andre cyberangreb. Læs mere om eProtect pakken

Kontakt TandlægeTryghed

Er du i tvivl om du skal tegne Netbanktyveriforsikringen alene eller som en del af eProtect forsikringen? Eller mangler du svar på dine spørgsmål? Kontakt TandlægeTryghed på tlf. 39 46 00 80, tast 1.

TandlægeTryghed har aftale med Tryg om salg af Netbankforsikringer til medlemmerne af Tandlægeforeningen. For denne aktivitet modtager TandlægeTryghed administrationsbidrag fra Tryg.

Kontakt og Bestil